Alle artikelen

In 5 stappen naar vraaggestuurde zorgbemiddeling en wachtlijstbeheer

Hoe komt een zorgorganisatie tot vraaggestuurde zorgbemiddeling en wachtlijstbeheer?
Hoe start je zo’n proces? Met welke elementen moet er rekening gehouden worden?
En hoe richt je de organisatie vervolgens in? Alleen dan kan dit gedeelte van de cliëntreis namelijk soepel verlopen.

Jonathan Heesen

Gepubliceerd op 7 oktober 2025

Geschatte leestijd minuten

ochtendstond

Hoe komt een zorgorganisatie tot vraaggestuurde zorgbemiddeling en wachtlijstbeheer?
Hoe start je zo’n proces? Met welke elementen moet er rekening gehouden worden?
En hoe richt je de organisatie vervolgens in? Alleen dan kan dit gedeelte van de cliëntreis namelijk soepel verlopen.

ENTRACE heeft als hulpmiddel een whitepaper geschreven. Klik op de link voor het downloaden van dit document:

In 5 stappen naar vraaggestuurde zorgbemiddeling en wachtlijstbeheer

Van harte welkom voor het geval je naar aanleiding van deze informatie nog eens met ons wilt doorpraten.