Zolang mogelijk thuis, tenzij het echt niet anders kan Dat is het uitgangspunt in Nederland. Maar in de praktijk is het vaak een zoektocht. Zeker in regio’s met veel aanbieders, waarbij verwijzers én coördinatiecentra het overzicht verliezen. Entrace helpt orde scheppen in die complexiteit. Onze software maakt op eenvoudige wijze zichtbaar welke zorg wanneer beschikbaar is. Tot op postcode en tijdsblokniveau!
Verwijzers hebben geen idee welke thuiszorgorganisaties beschikbaar zijn
Regionale coördinatiecentra verliezen het overzicht in het aanbod
Jij verliest tijd aan zoeken, bellen of interpreteren van verouderde overzichten
De druk om snel passende zorg te organiseren neemt toe
Ondertussen ontstaan frustraties. Bij de cliënt, bij de verwijzer én bij jouw team.
Geen losse schema’s op verspreide Excel-lijsten meer. Entrace maakt het mogelijk om direct inzicht te geven in actuele beschikbaarheid van thuiszorgteams. Huisartsen, transferpunten en regio coördinatoren kunnen eenvoudig zoeken op regio, postcode en tijdsblok.
Zo help je anderen met het snel vinden van de juiste plek, terwijl je zelf maximale grip houdt op planning en capaciteit.
Onze software werkt namelijk zo:
Altijd up-to-date
Veranderende beschikbaarheid? Geen probleem. Entrace werkt met realtime data, zodat iedereen op basis van dezelfde informatie werkt.
Gekoppeld aan je ECD
Werk gewoon vanuit jouw vertrouwde omgeving. Entrace koppelt eenvoudig met Nedap ONS en alle andere ECD’s.
Transparantie in de regio
Laat huisartsen en partners makkelijk zien wat er wanneer beschikbaar is. Zonder extra werk voor jouw team!
Overzicht in aanvragen
Betere plaatsingsaanvragen en een overzichtelijke en centrale planning.
Minder telefoontjes van verwijzers
Betere benutting van zorgcapaciteit
Minder frustratie in de keten
Sneller passende zorg voor cliënten
We maken het niet ingewikkelder dan nodig. Dat laten we je graag zien in een vrijblijvende demo, afgestemd op jouw dagelijkse praktijk.