Onze software

In de zorg wil je kunnen doen wat echt telt: er zijn voor de cliënt. Zonder een efficiënt cliëntvolgsysteem en en eenvoudig beheer can zorgcapaciteit, gaat veel aandacht, tijd en energie verloren Entrace brengt mede door de koppeling aan jouw ECD, overzicht, rust en snelheid in de dagelijkse werkzaamheden.

Wat doet de software van Entrace?

Entrace geeft je realtime inzicht in alle cliëntafspraken, zorgvragen én beschikbare capaciteit. Zowel binnen én buiten jouw organisatie. Geen losse lijstjes meer, geen dubbele administratie en geen ruis. Vanuit één systeem zie je precies wat je wilt weten. En dat 24/7.

Zo ontstaat er rust, overzicht en tijd voor wat écht telt: zorg verlenen.

Hoe werkt onze software?

Onze software is ontwikkeld door en voor gebruikers. Daarom sluit het naadloos aan op de systemen die je al gebruikt. Door slimme koppelingen zie je realtime beschikbaarheid van zorgplekken, behandelaren of teams. Plaatsingsaanvragen, wachtlijsten en afspraken beheer je eenvoudig en overzichtelijk. Bovendien nodigen de eenvoudige en intuïtieve workflows uit tot (interne) samenwerking tussen alle afdelingen. Van front-office, klant advies en zorgcontractering tot aan vastgoed. Zo voorkom je miscommunicatie en dubbel werk.

Of je nu werkt in de thuiszorg, intramurale zorg, huisartsenzorg of als zorgbemiddelaar, Entrace past zich aan jouw werkwijze aan, niet andersom.

Wat zijn de kosten?

Het succes van onze software wordt bepaald door de mate van voordeel die jullie als klant ervaren. Daarom houden onze prijsstelling graag eenvoudig en overzichtelijk. Net als onze software! Daarom werken we met een vast all-in tarief, gebaseerd op de jaaromzet van jouw zorgorganisatie.

Dit all-in tarief dekt de licentiekosten en alle werkzaamheden gedurende de contractperiode:

  • Inrichting en Implementatie

  • Training en Begeleiding

  • Onderhoud en Updates

  • Ondersteuning tijdens gebruik

Dus geen uurtje-factuurtje verrassingen achteraf, maar vooraf duidelijkheid over de total cost of ownership.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie?

Ik kom graag met je in gesprek. Samen bespreken we de mogelijkheden en onze slimme oplossingen voor jouw organisatie.

Jonathan Heesen

Jonathan Heesen
Algemeen Directeur

Wat hebben we nodig als we kiezen voor Entrace?

Een applicatie bepaalt nooit alleen het succes. Succesvolle implementaties beginnen met eigenaarschap binnen jullie eigen organisatie. Daarom werken we vanaf het allereerste moment met een vaste interne projectleider. Die zorgt samen met onze consultant voor een soepele implementatie, afgestemd op jullie processen.

Wij begeleiden je stap voor stap. Met een eenvoudige digitaal projectplan. Zodat alle stappen naar succesvolle ingebruikname op overzichtelijke wijze kunnen worden uitgevoerd. Zo zorgen we samen dat Entrace écht gaat werken voor jouw team.

Dit zijn de voordelen voor jou

  • Meer overzicht
    Alle cliëntvragen en beschikbare capaciteit in één systeem. 24/7 up-to-date!

  • Meer tijd voor de cliënt
    Geen tijdverlies meer aan zoeken, afstemmen of administratie.

  • Minder frustratie in jouw team
    Je werkt overzichtelijker, efficiënter en met meer grip.

  • Betere benutting van capaciteit
    Sneller schakelen, minder leegstand, betere planning.

  • Data als stuurmiddel
    Je krijgt inzicht in verbetermogelijkheden voor beleid, strategie en samenwerking.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Vraag vrijblijvend een demo aan van onze software.