Wat onze klanten zeggen over ons

13 dagen geleden

Vanboeijen is NEN 7510-gecertificeerd en vraagt daarom aantoonbaar bewijs en resultaat van haar partners. Entrace liet live een succesvol herstelproces zien, inclusief automatische controles, lage RTO/RPO en een strak ingericht back-upproces. Volwassen databeheer, volledig in lijn met onze PDCA-cyclus. Zij zetten wat mij betreft de standaard.

ES

Egbert Seuters | Vanboeijen

21 dagen geleden

Het werken met Entrace heeft de efficiëntie en het werkplezier in de Zorgbemiddeling bij ons enorm verhoogd.  We hebben alles veel beter in beeld en geordend en kunnen de organisatie optimaal ondersteunen, ook met managementinformatie. En bij de fusie tussen Amerpoort en Sherpa was het een grote pre dat we beide al met Entrace werken en door Entrace goed ondersteund werden in de samenvoeging.

AS

Anne Slingerland | Eemhart

ongeveer 2 maanden geleden

Dankzij deze applicatie werken we efficiënter en met meer plezier. Onze processen lopen soepel en medewerkers voelen zich echt ondersteund in hun werk.

Sv

Susan van Santvoort | Cello

ongeveer 2 maanden geleden

Dit systeem ondersteunt ons cliëntservicepunt van aanmelding tot matching. Door alle informatie centraal te verzamelen, ontstaat een overzichtelijk dossier met acties, notities en communicatie.  Dankzij de kritische en meedenkende houding van de leverancier hebben wij een werkbaar proces kunnen neerzetten. De samenwerking verloopt prettig en flexibel – ook nu het systeem in gebruik is, blijven de lijnen kort en wordt er actief meegedacht.

MN

Meta Niemeijer | Cosis

ongeveer 2 maanden geleden

Voorheen hadden we alle informatie over zorgbemiddeling, klantcontact, en vrije plaatsen op losse lijstjes. Nu staat dit nu allemaal in Entrace. Het geeft ons een beter inzicht in het aantal wachtenden, beschikbare (of beschikbaar komende) bedden en de beste match hiertussen waardoor bedden sneller weer bezet zijn.

Jl

Jacqueline le Pair | Zonnehuisgroep Vlaardingen

ongeveer 2 maanden geleden

De keuze van TanteLouise voor ENTRACE lag in de eenvoud van de workflows en de  gebruiksvriendelijkheid. Hierdoor kon de applicatie makkelijk in gebruik worden genomen. 

EB

Esther Blokpoel - van 't Hooft | TanteLouise

ongeveer 2 maanden geleden

De website scheelt ons nu al veel (bel)werk!

H|

Huisarts | Zorgplein Gooi

ongeveer 2 maanden geleden

Als we op ‘rood’ staan, worden we niet gebeld voor nieuwe aanvragen. Het is duidelijk en overzichtelijk.

W|

Wijkteam | Zorgplein Gooi

2 maanden geleden

ENTRACE is altijd laagdrempelig bereikbaar voor vragen en contact. We krijgen steeds de begeleiding die we nodig hebben. Het is een applicatie die zonder maatwerk toch naar eigen wensen in te richten is. 

SM

Sharmila Mulder | Alerimus

7 maanden geleden

Entrace is een leverancier die zich als partner opstelt en meedenkt met ons, ze zijn goed op de hoogte van de marktontwikkelingen en spelen daarop in. Bij issues krijgen we altijd binnen 24 uur reactie en vaak is ons probleem daarmee ook meteen opgelost.

DB

Denise Baartmans | Beweging 3.0

8 maanden geleden

Entrace biedt niet alleen slimme oplossingen, maar begrijpt ook écht hoe zorgprocessen werken. Hun inzicht in onze werkpraktijk maakt samenwerken efficiënt en waardevol.

AM

Anita Mathoera - Hazendonk | Lelie Zorggroep

minder dan een minuut geleden

Wij zien Entrace als een vriendelijke en laagdrempelige samenwerkingspartner. Waarin bereidheid in meedenken en het snel handelen in problemen voor ons als erg prettig worden ervaren

SK

Suzanne Kusters - de Leest | ORO Entree